Valued Lives
2023 was mijn jaar voor zachte kleuren, ofzo, dus ik werd op de valreep nog even heel gelukkig van deze visuele identiteit van The Brand Agency voor Valued Lives. Speels, strak en welp, vivid.



2023 was mijn jaar voor zachte kleuren, ofzo, dus ik werd op de valreep nog even heel gelukkig van deze visuele identiteit van The Brand Agency voor Valued Lives. Speels, strak en welp, vivid.



Beetje verliefd op deze editie van Subjectively, objective met een serie van Corey J. Isenor. Overigens ook nog steeds een fijn concept, elke maand twee mini monographs van een fotografen. Yes please.
Nee, geen verloren derde maanzusje, maar werk van Charlotte de Jongh uit Boxtel. Alles een beetje op het snijvlak van natuur en technologie en dan krijg je dus echt hele mooie dingen. En als je niet zoveel op hebt met groenten en paddestoelen: ook de lieveheersbeestje slash kevers slash insecten
Dankzij mijn vrienden van Present & Correct, de beste stationary mensen, gewezen op deze fantastische veilingen van ouderwetsche vending machines. De één nog klassieker dan de ander. Very retro, very happening. En opvallend veel groen ook. Dus zoals Eva Jinek zegt bij elke instart: 'Even kijken'.
Ja, ik heb propagandamap weer eens opgeruimd en kwam deze pareltjes tegen: van lekker art deco tot aan Noord-Koreaans in de 90’s.